EĞİTİMDE MARKETING

Dünyada üretimden ekonomiye, politikadan iletişime tüm alanlarda yeni paradigmaların yerleşirken eğitim sektörü de dönüşüyor, değişiyor.

2023 vizyon planlarına göre Türkiye nüfusunun 92 milyona, öğrenci sayısının da 22 milyona çıkacağı tahmin edilmektedir. Milli Eğitim Bakanlığı, hedef olarak özel okullarda okuyan öğrenci sayısını %15 civarlarında olan Avrupa Birliği ve OECD’de seviyesine çıkarmaya çalışmaktadır. Son yıllarda özel okullaşma oranını %2,5’lardan %4-5 aralığına yaklaşmıştır. Özel okul öğrenci sayısı son 12 yılda yaklaşık üç kat artmıştır.

Okulculukta özel sektörün payının artması, beraberinde yükselen bir rekabet trendini de beraberinde getirecektir. Gelişen ve gelişmesi devam edecek olan eğitim sektöründe “marka” ve “işletim yönetimi” önem kazanmıştır.

Globalleşme, sektörde beklentileri ve ihtiyaçları arttırmıştır. Bilgiye ulaşımın kolaylaşması, sistemden beklentileri, arttırdığı gibi sorgulanmasını da kolaylaştırmıştır.

Özel okulculuk, işletim sistemi, müşteri İlişkileri, içeride ve dışarıda profesyonelce algı çalışmalarıyla veliler açısından tercih sebebi olmaktadır.

ARGE, PR ve SWOT çalışmaları, marka konumlandırması çalışmaları ile ulusal markaların çatısı altında birleşmeyi önemli hale getirmiştir.

Eğitimin geleceğini belirlemek için değişiklikleri takip edebilme ve ön görebilmek gerekir. Sürdürülebilir ve sürekliliği olan politikalar oluşturabilmek işletmeleri güçlendirmektedir.

Yeni nesil okulculukta şeffaf, saydam bir ölçme ile kendini yenileyebilen ve değiştirebilen dinamik yapılara ihtiyaç vardır.

Yatırım, devlet teşviklerinin önemli ölçüde artması, çalışan anne babaların paydaş arayışları, sektördeki boşlukların hala devam etmesi, eğitim alanında büyüme potansiyelinin ve parlak bir geleceğin devam ettiğini göstermektedir.

Verilecek eğitimin, fark edilir ve tercih edilir olması önemlidir. Farkındalık kendini kanıtlamış markalar ile söz konusudur.

Eksen Yayınları; 1994 yılından itibaren eğitim sektöründe faaliyet göstermektedir.

Okul öncesi ve İlkokul birinci sınıftan, üniversite hazırlığa kadar eğitim ve eğitim yayıncılığı alanlarında faaliyet gösteren Türkiye’nin köklü eğitim kurumlarındandır.  Eksen, Çalışkan, Test Okul markaları ile de eğitim yayıncılığı yapmaktadır.

Eksen, “İyi Dersler Okulları” markası ile de Eğitim alanında sektörün öncülerinden olmayı hedeflemektedir.

İyi Dersler okulları, özel okulculuk alanında güçlü markası ve bilinilirliği ile sektöre farkındalık ve güç katmaktadır.

İyi Dersler Okulları; başarının altında yatan anahtar iki kelimenin ‘istikrar’ ve ‘yenilik’ olduğuna inanmaktadır. 

İyi Dersler Okulları;

Yerelden ulusala yürürken markanın ve işletmenin gücünden istifade ederek, partnerlerimize avantajlı bir dünyanın kapılarını aralamaktadır.

İsim Hakkı Ön Talep Formu

İSİM HAKKI ÖN TALEP FORMU
KİŞİSEL BİLGİLER
Adınız Soyadınız
:
İl
:
İlçe
:
Telefon
:
E-Posta
:
Mesajınız
: